Max, en son Sao Paulo'da görülmüş!

Oyunda Euphoria motoruyla üretilmiş süresi saatlerle ölçülen ara sahneler olacak. İlk Max Payne'deki çizgi romansı ara sahneler bu sefer oynanabilir sekanslar halinde doğrudan oyunun akışına yedirilecek.
Çarpışmaların hesaplanması Max'in bedenini taşıyışına kadar yansıtılacak, yani Max bir yere çarpacağını öngörebiliyorsa, bedensel tepkileri buna uyumlu olacak. Mekânın özelliklerini gözeten ayrıntılı bir siper alma mekaniği üzerinde çalışılıyor. Silah menüsü radyal olacakken, Max Payne'in alâmetifarikası bullet-time da elbette eksik olmayacak. Yıkık dökük gecekondu mahalleleri Max geçince daha da harap hale gelecek, yani gördüğünüz her şey yıkılabilecek.
İki silahı eş zamanlı kullanabilen Max, yanında her daim üç küçük silah taşıyabilecek.

Rockstar, dört stüdyosunu birden -Londra, Toronto, Vancouver ve New England- oyunun yapımıyla görevlendirdi. Maalesef çıkış tarihine dair elde hâlâ somut bir veri yok. Ancak Edge bir demo oynayabildiğine göre, daha önce ortaya atılan 2011 hedefi herhalde hâlâ geçerli olsa gerek.
Edge dergisinde yayınlanan ekran görüntülerine aşağıdan göz atabilirsiniz:
max ilaçları içe içe ne hale gelmiş
YanıtlaSil